Klacht: Te vollen busssen

op 03 oktober 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Vandaag 3 oktober 2017
Sta ik in horn op de dorpstraat op bus 78 te wachten… Ik erger mij al dat de bus ruim een kwartier te laat is.. komt de bus zit de bus te vol en neemt die mij niet mee erg vervelend nu kom ik te laat op mijn werk. Op welk tijdstip je bus 77/78 ook pakt deze zit altijd bom vol zelfs in neer/nunhem moet je al staan. Dit vind ik niet kunnen en daar betaal je dan voor… Ik hoop dat er eens wat aan gedaan wordt.

Als er meer of grotere bussen rijden zodat iedereen mee kan en kan gaan zitten hier betaal je te slotten voor

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 03 oktober 2017 om 17:50 geantwoord

Beste piennunhem,

Niet leuk om te lezen dat de bus een kwartier te laat was en je ook nog eens niet mee kon omdat deze te vol zat. Begrijpelijk dat je hiervan baalt.

Zou je misschien nog aan kunnen geven hoe laat de bus had moeten vertrekken en in welke richting je had willen reizen?

Onze bussen zijn voorzien van zit- en staanplaatsen. Als alle zitplaatsen bezet zijn wil dat niet zeggen dat een bus vol zit. Je betaald niet voor een zitplaats, maar om van A naar B gebracht te worden. Uiteraard is het niet de bedoeling dat er reizigers blijven staan omdat de bus vol zit.

Zodra ik reactie op mijn vragen heb ontvangen geef ik je klacht intern door in de regio zodat er naar inzet van materieel gekeken kan worden.

^LH
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door piennunhem