Klacht: Te volle groepslessen

op 12 oktober 2017 over Basic Fit in de categorie Sportclub/-school

Hi Team, Ik zit nu ruim 1,5 bij de basic fit in Amsterdam en vooral voor de groepslessen als bodypump en pilates en het feit dat de sportschool dichtbij mijn huis is. Nu zijn er sinds 1 juli geen groepslessen meer bij Schinkel waardoor ik moest uitwijken naar de WFC of Baarsjes vestiging. De groepslessen hier zijn echt overvol en totaal niet prettig om bij te wonen. Dit heb ik eerder ook al bij Basic Fit aangegeven, maar er wordt geen gehoor aangegeven. Ik zou natuurlijk kunnen opzeggen, maar ben in principe wel tevreden over de inhoud van de lessen.

Als de Schinkel vestiging ook weer een aantal avond en weekend live lessen gaat faciliteren zoals bodypump, pilates, zumba etc.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Basic Fit over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Basic Fit in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Basic Fit een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Basic Fit

Heeft op 12 oktober 2017 om 12:45 geantwoord

Beste Lisa,

Bedankt voor je bericht.

Zoals telefonisch is besproken stuur ik hierbij een reactie op jouw klacht.

Het klopt dat er geen live lessen meer worden gegeven op de club in Amsterdam de Schinkel sinds 1 juli dit jaar. Uiteraard is het onze streven om op elke club live lessen te geven. De reden waarom er geen live lessen meer worden gegeven op deze club is vanwege te weinig animo.

Je hebt altijd nog de optie om een live les bij een andere club te volgen als je de live lessen bij de vestigingen Baarsjesweg en WFC te druk vindt.

Wij vinden het ook echt super jammer dat de live lessen zijn gestopt bij de Schinkel.

Laat het gerust weten als je toch nog vragen hebt!

Levi

Heeft op 12 oktober 2017 om 12:48 geantwoord

Het is dus helaas niet anders. De gewenste oplossing van live lessen bij schinkel zit er helaas niet in.

Alle klachten die gemeld zijn door lisa_schinkel