Klacht: te vol om in te stappen

op 18 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Al 4 weken lang neem ik elke dag de bus naar mijn stage adres. (328 naar Tilburg vanaf Minister Goselinglaan Dongen) Elke dag tref ik een overvolle bus aan waar niemand meer in kan. 9 van de 10 keer rijd de bus gewoon door omdat hij te vol is. Ik sta dan met zeker 10 personen bij de bushalte. Nu heb ik na 2 weken besloten om 2 haltes eerder op te stappen zodat ik hopelijk nog met de bus kan, maar ook hier geld hetzelfde probleem. Hierdoor ben ik al zeker 3 keer te laat op mijn stage adres gekomen. Een bus eerder pakken heeft voor mijn aansluiting geen zin. Ik heb nog hoop gehad dat er extra bussen ingezet gingen worden maar ben bang dat dat niet gaat gebeuren aangezien dit probleem al 4 weken aanhoud. Ik snap niet dat er om deze drukke tijd géén extra bus ingezet word, terwijl er een half uur eerder wel een extra bus is die maar voor de helft gevuld is met mensen. Overigens heb ik heel vaak dat ik me in de overvolle bus nergens aan vast kan houden omdat alles al bezet is. Dit maakt de rit naar Centraal Station nogal lastig want dat duurt een half uur.

Graag zou ik willen dat er een extra bus rijd om 8:00 uur bij minister Goselinglaan. Dit zou ervoor kunnen helpen dat ik in ieder geval zeker de bus heb en ik niet te laat hoef te komen, en dat ik misschien meer ruimte heb om normaal te kunnen staan in een bus en mezelf ergens aan vast kan houden zodat de rit wat aangenamer kan worden. Of misschien zelfs kan zitten.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 18 september 2017 om 10:21 geantwoord

Beste Lisa,

Jeetje, wat een verhaal. Niet zo leuk om te lezen dat je hierdoor steeds te laat komt. Ik heb je klacht doorgestuurd naar de regio. Ik hoop dat je dan ook snel verbetering merkt.

^JK
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Lisaxdj