Klacht: Te vol!

op 09 oktober 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Vandaag 09-10-2017, de trein van 07:52 van Sittard richting Kerkrade.
Ik stond vanochtend op deze regenachtige koude herfstochtend op station Nuth met goede moed op het punt om met de trein naar school te reizen. Ik had extreem veel zin om naar school te gaan totdat ik zag hoe afgeladen vol de trein was. het leek wel een slagveld…. de gangpaden stonden afgeladen vol…. toen de deur open ging, vielen er zelfs bijna mensen naar buiten omdat de trein helemaal zat volgepropt… ik zag zelfs nog mensen bij elkaar op de schoot kruipen om een beetje ruimte te krijgen.. ik en mijn 13 dorpsgenoten en mede lotgenoten konden niet eens meer de trein in waardoor we een halfuur in typisch Nederlandse weersomstandigheden hebben moeten vertoeven. 30 minuutjes later kwam de volgende trein en toen begon het terreur…. DEZE TREIN WAS OOK AL AFGELADEN VOL DAT WE NOG MAAR NET KONDEN INSTAPPEN!!!!!!!!! naar aanleiding van dit verhaal zit ik hier met een snotneus mijn klacht te schrijven. want het is gewoon een helse daad dat jullie zo weinig treinen in durven te zetten tijdens de ochtendspits…

De trein van Sittard richting Kerkrade centrum van 07:52 is ELKE ochtend veel te druk. Mensen staan ALTIJD voor de deur waardoor iedereen moeite heeft met instappen.. mensen staan gevaarlijk in het gangpad waardoor mijn mede lotgenoten niet kunnen uitstappen.

ik en alle andere slachtoffers van jullie: ' hoe minder treinen hoe beter' beleid willen wij meer treindelen in de ochtendspits

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 09 oktober 2017 om 20:34 geantwoord

Beste sklinkhamer,

Erg jammer om te lezen dat dit je ervaring is. Ik kan me goed voorstellen dat je ervan baalt dat de treinen zo afgeladen vol zitten.

Je klacht heb ik intern doorgegeven in de regio zodat er naar inzet van materieel gekeken kan worden. Hopelijk ervaar je snel verbetering.

Excuses voor het ervaren ongemak! Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: https://bit.ly/

^LH
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door sklinkhamer