Klacht: Te vol

op 21 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Weer zat de bus TE VOL dus helft blijft op t bus perron staan omdat ze er niet in passen ! Waardoor ik en een heleboel andere te laat op school komen en de trein missen
Het gaat om buslijn 78 en 73 die allebei KEI vol zitten
Ik heb al een aantal keer de trein gemist.
En heb al een paar keer aangegeven dat ze te vol zitten hier word vervolgens niks op gedaan, mss is het een idee om extra bussen in te zetten?! Zodat iedereen op tijd op school komt en niet platgedrukt in de bus staat waar je eigelijk niet in komt maar moet omdat je anders de aansluiting mist met de trein
Ik hoop echt dat er nu iets mee gedaan word! Ik vind het namelijk heel erg vervelend dat ik vaak door de auto moet worden gebracht of te laat kom op school

Nog geen enkele keer de bussen zitten gewoon te vol

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 21 september 2017 om 08:52 geantwoord

Goedemorgen Robinhanegraaf,

In je melding geef je aan de bussen van lijn 73 en 78 regelmatig te vol zijn waardoor er reizigers bij de halte blijven staan. Ik begrijp dat dit niet leuk is. De bussen zijn inderdaad zeer vol mede door een grote toename van het aantal reizigers op dit traject. Momenteel is men druk doende om de situatie op het traject te verbeteren. Onze chauffeurs melden bij de verkeersleiding het aantal reizigers bij onvoldoende capaciteit en als er reizigers blijven staan. Deze rapportages worden dagelijks gelezen door de rayonleiding. Zodra er een vast patroon wordt vastgesteld in de bezetting van een bus en er onvoldoende capaciteit is, wordt er indien mogelijk een extra bus ingezet. Ik heb je melding doorgestuurd zodat er gekeken kan worden of er ook extra materiaal in kan worden gezet.

Excuses voor het ervaren ongemak en hopelijk ervaar je snel verbetering op het traject. Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: https://bit.ly/.

^JE
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Robinhanegraaf