Klacht: te veel in rekening gebracht

op 13 juni 2014 over UPS in de categorie Koeriersbedrijven en post

op een bestelling uit de US van 547.80 rekenen de UPS 325.80
11.25 Voorschot provisie
198.00 Complexe aangiftes
116.55 BTW
——————+
325.80

ik heb gebeld met UPS, eerst kreeg ik te horen dat de 198 € ook aan de douane betaald was, maar na dat er navraag gedaan was bij een collega hadden beide medewerkers er vraagtekens bij. nu is er een case geopend en gaan ze het navragen bij de douane. die hebben 8 weken om te reageren dus het duurt nog wel even voor dat ik wat te horen krijg. voorlopig hoef ik niks te betalen. Het pakket was al bezorgd op 17 april. op de factuur stond de factuur datum van 29 april. de brief is bij mij bezorgd op 13 juni.

ik ben vriendelijk te woord gestaan maar vind dat de genoemde bedragen erg hoog en de factuur ook erg laat.

als het bedrag word terug gezet naar het goede BTW bedrag, 115.03 €

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over UPS

6 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar UPS over deze klacht.

6 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over UPS nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht netcastle

6 jaren geleden - UPS blijft koppig en dwingt mij dit rare bedrag te betalen.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door UPS in behandeling genomen

UPS

Heeft op 25 april 2017 om 10:42 geantwoord

Geachte Klant,

Met vriendelijk groet,

UPS Social Media Team

Alle klachten die gemeld zijn door netcastle