Klacht: te veel in rekening gebracht

op 27 april 2016 over Simyo in de categorie Mobiele Telefonie

Mijn klacht is als volgt,

Enkele jaren geleden heb ik een abonnement bij Simyo afgesloten.
Daarna is mijn man ook naar Simyo gegaan.
Voor zover alles goed, twijfelde wel vaak over de nummers die vermeld stonden op mijn rekening, maar lette erg goed op mijn tegoed over mijn belbundel door telkens in te loggen via mijn Simyo.

Nu kreeg ik deze maand een rekening dat ik bijna €60,= buiten mijn bundel gebeld zou hebben, nota bene zou ik met mijn mobiel naar mijn huistelefoon gebeld hebben ruim 2 uur.
Wij zijn met onze huistelefoon aangesloten bij KPN en kunnen daar onbeperkt mee bellen,er kan thuis ook niemand opnemen!
Zou ik mijn man willen bellen dan is dat op zijn mobiel.
Het klinkt toch niet erg logisch dat ik dan naar huis zou bellen.

Na nu gebeld te hebben met Simyo wilden ze uit coulance de helft in rekening brengen.
Ik heb gezegd dat ik daar niet akkoord mee ging en heb mijn belgeschiedenis doorgegeven, er zou iemand van de financiële administratie naar kijken zei Bas nadat ik had gezegd, dat ik met iemand wilde spreken die ter zake kundig is.
Maar Bas belde zelf terug ( een helpdesk extra zakcentje)
Hij bleef bij zijn standpunt.
een zeer ontevreden klant.

Ik zou tevreden zijn wanneer ik mijn verschuldigde vaste bedrag moet betalen.

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Simyo

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Simyo nog niet in behandeling is genomen.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Simyo in behandeling genomen

Bericht van Simyo

1 jaar geleden - Beste Eva Jinek, Bij Simyo vinden we de kwaliteit van onze service erg belangrijk. Wij vinden het dus erg jammer om uw reactie hier te lezen. Wij willen u daarom vragen om, als u dat nog niet gedaan heeft, ons te benaderen via onze eigen kanalen. Dit kan via email op webcare@simyo.nl of via ons forum www.simyo.nl/forum. Wij kijken dan graag naar uw situatie. Vriendelijke groet, Simyo Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door EVAJINEK