Klacht: Te veel folders

op 12 juni 2018 over Spotta in de categorie Reclame

Na weken weer een paar weken de folder weer op de mat maar nu krijgen dat 2 keer per week een zterdag of zondag en een op dinsdag is dat niet te veel groetjes Frans Otto Het Zandstuk 30 Heiloo

Heel te vrede

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 12 juni 2018 om 16:36 geantwoord

Geachte heer Otto,

Wij vinden het erg vervelend dat u meerdere Spotta folderpakketten heeft ontvangen.

Op het plastic waar de folders in zitten staat een code vermeld. De code begint met een of twee nullen waarop nog 6 getallen volgen. De code is in dunne grijze puntjes op het plastic gedrukt en is ongeveer 1 bij 3 centimeter in omvang (klein dus). Deze staat in de lengterichting op de platte kant van het pakket waar het plastic dichtgelast is. De code is het best zichtbaar als u het plastic van de folders afhaalt en dan tegen een lichte achtergrond houdt. Mocht u de folie nog in huis hebben ontvangen wij graag de codes van alle pakketten. U kunt de codes per mail sturen als antwoord op dit bericht. Op die manier kunnen wij de bezorger(s) attenderen op de dubbele bezorging en ervoor zorgen dat dit in de toekomst niet meer voorkomt.

Alvast hartelijk dank voor uw medewerking.

Klantenservice Spotta

Reactie van de melder van de klacht Frans Otto