Mijn Klacht:
Wij krijgen meestal op maandagavond een reclamepakket , maar als we dan dinsdagochtend in de brievenbus kijken, ligt er weer zo’n zelfde pakket. Lopen er 2 bezorgers in dezelfde straat of is er één , die makkelijk van zijn pakketten af wil zijnDit gebeurt niet eenmalig maar nu al weken achter elkaar. Het lijkt me niet dat de winkeliers hier voor betalen.De straat waar het om gaat is de Victoria Regiadreef te Utrecht. Wij hopen mede namens onze buren, dat u dit uit gaat zoeken, graag krijgen wij van u een ontvangstbevestiging en zo snel mogelijk resultaat.
Gewenste Oplossing:
Wij zouden zeer tevreden zijn als er maar één pakket vroeg in de week bezorgd wordt, niet pas op woensdag dus ! Deze klacht heb ik niet telefonisch gemeld omdat het een te duur telefoonnummer is.

