Klacht: te late levering badkamertegels/geen communicatie

op 11 oktober 2017 over Brugman Keukens en Badkamers in de categorie Keukenleveranciers

Inmiddels twee keer toe een tegelzetter kunnen annuleren, daar de tegels niet conform afspraak geleverd worden. Inmiddels wel tegels, maar verkeerde kleur. Brugman belt niet terug en komt niet met een oplossing. Inmiddels nog steeds niet duidelijk wanneer tegels geleverd kunnen worden. Nemen telefoon niet op en bellen niet terug terwijl dat wel wordt toegezegd. Kunnen niet aan badkamer beginnen nu tegels er niet zijn. Inmiddels vertraging van 4 weken.

Als juiste tegels snel geleverd worden en er duidelijk wordt geommuniceerd.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Brugman Keukens en Badkamers over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Brugman Keukens en Badkamers in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Brugman Keukens en Badkamers een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Brugman Keukens en Badkamers

Heeft op 17 oktober 2017 om 16:14 geantwoord

Beste Yvonne,

Wij hebben uw melding in goede orde ontvangen.
Allereerst onze oprechte excuses dat de levering van uw badkamer niet vlekkeloos verloopt. Ik begrijp dat u mijn collega van de klantenservice heeft gesproken en dat zei u heeft laten weten wanneer de tegels geleverd worden.

Hopende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd.

Bianca - Webcare Brugman Keukens & Sanitair

Heeft op 17 oktober 2017 om 22:29 geantwoord

Tweeënhalve maand vertraging zonder enige compensatie. We zitten twee maanden in de rommel. Een eerdere dinerbon ter waarde van zeur 75,- is opeens ook van tafel. Dus weliswaar duidelijk wanneer de tegels geleverd gaan worden, maar twee maanden vertraging blijft onacceptabel.

Bericht van Brugman Keukens en Badkamers

1 maand geleden - Beste heer/mevrouw, Ik zal er zorg voor dragen dat u de beloofde dinercheque alsnog ontvangt. Tevens stuur ik uw melding door aan onze winkel met het verzoek u hierover te benaderen. Hopende u hiermee voldoende te hebben geinformeerd. Met vriendelijke groet, Bianca - Webcare Brugman Keukens & Sanitair

Reactie van de melder van de klacht Van den Breemer

2 weken geleden - En wederom komt Brugman haar afspraken niet na. Tegels zouden vandaag geleverd geworden (na 1,5 maand) en weer horen we niks en uit navraag blijkt dat er weer leveringsproblemen zijn. Schandalig! Geen service van Brugman en geen communicatie, inmiddels zitten wij al maanden met een gestripte badkamer en in de rotzooi te wachten op de tegels.

Alle klachten die gemeld zijn door Van den Breemer