Klacht: te late levering

op 04 augustus 2017 over zooplus.nl in de categorie Internetshops - Algemeen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

op zondag bestelling gedaan volgens website levering binnen 1 a 2 dagen nu vrijdag niets ontvangen gebeld levering is nog ergens men weet niet waar weet ook niet wanneer de levering komt. Dit is de zoveelste keer. Op de website vermelden ze dat 80% van de leveringen binnen de termijn geleverd wordt. op facebook blijkt iets anders. Denk dat er 80% niet op tijd geleverd wordt. Ik krijg ook geen bericht o.i.d. dat de bestelling later komt ik hoor niks van hun en moet zelf steeds bellen.

Gewenste Oplossing:

Op tijd leveren en onkosten die ik nu moet maken om iemand voer te laten halen en het voer wat ik nu aan moet schaffen omdat Zooplus in gebreke is te vergoeden. nu wordt er een kortingsbon van 10% gestuurd voor een volgende bestelling daar schiet ik niks mee op.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over zooplus.nl

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over zooplus.nl nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door wesp