Klacht: Te late levering

op 28 juli 2016 over H&M in de categorie Kledingwinkels

Ik heb een lading zomer- en badkleding besteld, omdat ik onverwachts op vakantie ga. Het pakket zou tussen de 25e en 27e aankomen. Het is nu 28 juli en ik heb nog niets ontvangen ondanks dat het pakket op verzonden staat. Ik heb contact opgenomen met de klantenservice en hun zeggen plots dat het nog vijf werkdagen kan duren.

Wanneer ik mijn pakket ontvang, voordat ik op vakantie ga in de ochtend van 30 juli. Zo niet, dan eis ik mijn verzendkosten en kosten voor retour terug.

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar H&M over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door H&M in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat H&M een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

H&M

Heeft op 16 augustus 2016 om 08:22 geantwoord

Hallo,

Vanuit de H&M Klantenservice hebben wij vandaag geprobeerd telefonisch contact te hebben met de klant om onze excuses aan te bieden. Jammer genoeg was de klant niet bereikbaar en hebben we een e-mail gestuurd.

Het pakket mag ongeopend retour afzender worden verstuurd. Dit is geheel kosteloos. Er worden dus geen verzend of retourkosten in rekening gebracht.

Mochten er dergelijke vragen zijn, neem dan gerust contact op met onze eigen H&M Klantenservice. Wij helpen jou dan graag verder.

H&M Klantenservice

Je kunt ons bereiken op:
Maandag t/m vrijdag van 8.00 - 21.00 uur.
Zaterdag en zondag van 9.00 -17.00 uur.

Telefoon: 0900 - 1988 (7,5 cent per gesprek)
Fax: 0900 - 0401059
E-Mail: klantenservice.nl@hm.com

Alle klachten die gemeld zijn door Layanah