Klacht: te late levering 2 dagen verlof

op 25 augustus 2017 over Decathlon in de categorie Sportwinkel

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Hallo,

Op aanraden van een collega van u dien ik hierbij officiell een klacht in.
Op maandag 21 augustus heb ik in de winkel genoemde bestelling geplaatst.
Hier werd mij verteld dat de tafeltennistafel op donderdag bezorgd zou worden.
Ik heb vervolgens een dag vrij genomen. Echter wij kregen onderstaande mail waarin vermeld stond dat de bestelling helaas iets later is dan verwacht en dat ik deze overmorgen kan verwachten, vrijdag dus. Alsnog weer een vrije dag opgenomen met veel moeite.

Zie ik tot mijn grote verbazing vrijdag een mail met hierin onderstaande tekst dat de bestelling zaterdag komt.

Conclusie twee dagen verlof opgenomen en zaterdag zouden we eigenlijk weg en nu nog een dag thuis blijven. Al met al erg vervelend en voor mij is de schade dan ook de twee dagen verlof die ik nu kwijt ben.

Ik heb gebeld met telefoonnummer 088 -3322888 en hier vertelde de mannelijke medewerker dat ik een officiele klacht moest indienen en dat er vast wel een passende oplossing voor gevonden gaat worden.

Graag hoor ik van u.

Met vriendelijke groeten,

Ciska van der Velde

Beste De Vries WALTER
Je bestelling bij Decathlon met ordernummer sgnl68389412 zal op zaterdag 26 augustus 2017 tussen 8:00 en 22:00 uur geleverd worden op onderstaand adres:
De Vries WALTER
Pelikaanstraat 30
8916 AE Leeuwarden
Indien het afleveradres niet correct is neem dan direct contact met ons op: 088 33 22 888
De levering van je pakket kun je ook online volgen. Je ontvangt op zaterdag 26 augustus 2017 nog een e-mail met daarin jouw persoonlijke Track and Trace link, hierin wordt een tijdsvenster van 3 uur meegegeven.

Heeft u vragen neem dan gerust contact met ons op. Dit kan telefonisch via 088 33 22 888 (bereikbaar: ma/vrij tussen 9:00 – 21:00, zat tussen 9:00 – 17:00) of via het contact formulier

Sportieve groet,

Dynalogic,
servicepartner van Decathlon

Verzonden vanuit Mail voor Windows 10

Van: Decathlon
Verzonden: woensdag 23 augustus 2017 20:51
Aan: walterdevries01@gmail.com
Onderwerp: nl67107577 – Er is nieuws over je bestelling bij Decathlon

nl67107577 – Er is nieuws over je bestelling bij Decathlon

Beste De vries,

De bestelling die je bij ons hebt geplaatst komt helaas iets later dan verwacht.

Wij vinden het erg jammer dat wij jouw pakketje niet op tijd hebben kunnen versturen en begrijpen dat dit erg vervelend voor je is. Sorry hiervoor! Naar verwachting zal je bestelling morgen worden verstuurd. Je kunt de bestelling dan overmorgen in huis verwachten of, wanneer je hebt gekozen voor Click&Collect, in de gekozen winkel.

Zodra je bestelling het magazijn heeft verlaten ontvang je per e-mail een verzendbevestiging. Hiermee kun je de bestelling volgen op de website van de bezorgdienst.

Mocht je na twee werkdagen na ontvangst van deze e-mail nog geen verzendbevestiging hebben ontvangen, dan raden wij je aan om even contact op te nemen met onze klantenservice. Uiteraard helpen wij je dan graag met een oplossing,

Wij hopen dat je desondanks tevreden bent met de bestelling. Mocht je nog vragen hebben, dan horen wij dat uiteraard graag!

Met sportieve groet,

Team Decathlon
.

Als je vragen hebt, onze klantenservice staat voor je klaar.

Met sportieve groet,

Decathlon

VRAGEN?
Veelgestelde vragen

Contactformulier

Facebook

Twitter

Bellen (088 33 22 888)

HEB JE ONZE APP AL?
DOWNLOAD DE APP HIER

We zien je graag in onze winkels of op:
WWW.DECATHLON.NL

Volg ons:

V1.1 – CUBE_GET_PROACTIVITY_CAMPAIGN_V1_NL
Bekijk hier de webversie

Gewenste Oplossing:

tegemoetkoming in de gemaakte kosten 2 dagen vergeefs verlof opgenomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Decathlon

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Decathlon nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Decathlon in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Decathlon een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Decathlon

Heeft op 09 oktober 2017 om 14:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Walter,

Bedankt voor uw bericht.
Wat vervelend om te horen dat er wat onduidelijkheid is geweest met de bestelling en de levering.
Uiteraard begrijpen wij dat het uitermate vervelend is dat u verlof op neemt om thuis te blijven terwijl er dan toch niet geleverd wordt. Hiervoor heeft u van ons op 27 augustus 2017 een giftcard gekregen ter waarde van €30,- Deze is naar u toe gestuurd per e-mail.
Voor nu kunnen wij u verder niets ander meer bieden. Uiteraard willen wij u wel onze oprechte excuses aanbieden voor de gang van zaken.

Wij gaan er vanuit u zo voldoende te hebben geinformeerd en wensen u nog een fijne dag.

Met sportieve groet,
Sascha
Klachtencoach Decathlon.nl

Alle klachten die gemeld zijn door Walter de Vries