Klacht: te late levering

op 27 augustus 2018 over Koopjedeal.nl in de categorie Deal-Sites

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Koopjedeal.nl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Koopjedeal.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Koopjedeal.nl

Heeft op 04 september 2018 om 18:05 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Wil Smit,

Wat vervelend om te vernemen dat u uw bestelling niet in ontvangst heeft mogen nemen.

Ik zie dat uw bestelling reeds is gecrediteerd.
Excuses voor de geleden ongemakken die u heeft ervaren bij Koopjedeal.nl.

Met vriendelijke groet,

Roos
Team Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door w.smit