Klacht: te late bezorging

op 27 mei 2020 over Spotta in de categorie Reclame

De reclamefolders worden meestal op dinsdagavond bezorgd en soms zelfs op woensdag. Dit vind ik te laat, omdat ik regelmatig reclames mis die dan ook niet meer te koop zijn. Dit vind ik niet juist.

Wanneer deze folders voor maandagavond worden bezorgd.

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 28 mei 2020 om 09:14 geantwoord

Beste heermevrouw,

Bedankt voor je bericht waarin je aangeeft dat je het folderpakket nog niet gehad hebt. Begrijpelijk dat je de folders het liefst zo snel mogelijk wil ontvangen.

Bezorgdagen
Onze bezorgers mogen op zaterdag tm dinsdag bezorgen. Onze opdrachtgevers (de winkels) zijn op de hoogte van onze bezorgdagen en hebben deze mede bepaald. Het zou dus goed kunnen dat je de folders alsnog hebt of gaat ontvangen.

Contact
Mail gerust als dit niet het geval is. Je kan ons bereiken via spotta.nlklantenservice.

Tip
Mocht je in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op spotta.nl of download de Spotta app voor jouw tablet enof smartphone. Daar vind je de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. Je zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij jou in de buurt.

Fijne dag.

Heeft op 28 mei 2020 om 11:58 geantwoord

Niet helemaal, alsnog bedankt voor de mededeling.

Alle klachten die gemeld zijn door holten1946