Klacht: te late bezorging

op 05 juni 2018 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

goedeavond,ik zou graag mijn folderpakket,lidle,aldi,blokker en dergelijke graag eens op tijd krijgen en niet op dinsdagavond laat of op woensdagmorgen.
ook ik wil graag van alle aanbiedingen gebruik maken en er niet op woensdag achter komen dat ik er weer naast grijp.
ik hoop dat u deze klacht serieus neemt

Gewenste Oplossing:

als mijn folders op tijd zijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 07 juni 2018 om 18:32 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heermevrouw

Hartelijk dank voor uw melding. Onze bezorgers mogen op zondag, maandag en dinsdag tot 20:00 verspreiden. Wij nemen contact op met onze bezorger om hemhaar er op te wijzen dat de folders te laat worden rond gebracht.
Onze opdrachtgevers (de winkels) zijn op de hoogte van onze bezorgdagen en hebben deze medebepaald. Zij zijn zelf verantwoordelijk voor de inhoud van de folders, zoals de ingangsdatum van een actie.

Mocht u in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op Spotta.nl of download de Spotta app voor uw tablet enof smartphone. Daar vindt u de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. U zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij u in de buurt.

Heeft u nog vragen, opmerkingen of suggesties? Laat het ons weten via Spotta.nlklantenservice.

Met vriendelijke groet,

Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door bloemm