Klacht: te late bezorging

op 25 augustus 2016 over Volkskrant in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al meer dan twee weken komt de krant te laat en een paar keer zelfs helemaal niet. Ik meld dat via email en krijg dan een geautomatiseerd antwoord “we hebben uw klacht ontvangen enz. bla bla” Maar er gebeurt verder niets.
Ik vind het absurd dat je zowel telefonisch als per email niet door kunt dringen tot de Volkskrant: je blijft steken in een geautomatiseerd systeem.

Gewenste Oplossing:

Wanneer mijn krant weer gewoon vóór 7 uur in de bus ligt!

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Volkskrant

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Volkskrant nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Peter Gerbrands