Klacht: Te lange wachttijd op product en aan telefoon en geen indicatie wanneer producten geleverd worden

op 29 november 2016 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Tegen beter weten in hebben wij in onze nieuwe woning een contract met Ziggo afgesloten voor TV en Internet. De wachttijd was 3 tot 5 werkdagen, allemaal prima. Totdat de bestelstatus vanaf 5 dagen (23 november) niet gewijzigd is en er geen bestelling arriveert. Meerdere malen telefonisch contact proberen te maken met wachttijden langer van 35 minuten vandaag eindelijk iemand gesproken. Reactie: uw bestelling heeft vertraging en geen idee wanneer we komen leveren. Dat is fijn, we hebben een nieuwe woning kunnen niet thuis werken want hebben geen internet en mijn vriend heeft zijn been gebroken dus kan ook geen TV kijken of wat dan ook en we hebben geen idee wanneer dat wel kan. Het kan nog enige tijd duren is het antwoord van Ziggo. Geen sorry, geen proactieve informatie, helemaal niks! We gaan uiteraard niet betalen voor deze periode maar ik zou toch graag alles werkend hebben in huis.

Als mijn producten volgens afspraak geleverd worden.

4 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

2 dagen geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Heerlen1234