Klacht: Te lange wachtrijen en onjuiste wachttijden

op 15 augustus 2016 over Efteling in de categorie Attractiepark

We zijn met een groepje van 4 op 15-08-16 bij de Efteling geweest. Netjes de Eftelingapp gedownload om rekening te houden met lange wachttijden. Ik heb de tijd bijgehouden en stond elke keer langer dan een uur in de rij. Dit betekend dat ik zoveel geld heb betaald voor 5 attracties. Ik vroeg een medewerker of er niet meer wagentjes ingezet konden worden. Er werd mij verteld dat daar geen persooneel voor was!!! Zonde van mijn €152!
Het zoeken naar de attracties was een hele gedoe en 9 van de 10 medewerkers wisten de weg niet te wijzen???? Ik werd doorverwezen naar de plattegrond borden. Ik probeerde juist te zoeken naar iemand die mij de korte weg kon vertellen zodat we niet zo lang hoeven te zoeken naar een attractie.
Ook heb ik mijn dochter uit de rij moeten halen omdat ze even naar de wc moest. We stonden nml al 50 in de rij. De anderen stonden nog netjes in de rij. Ik heb t personeel verteld over de situatie. Maar toch moesten wij weer terug in de rij aansluiten. Weer geen service dus!!
Ook heb ik nog eens geld moeten betalen om te parkeren. Vreselijk is dit. Dit zou toch een service van het park zelf moeten zijn?? De gasten worden gedwongen om te betalen voor parkeren om daarna vervolgens weer entree te betalen. Ze beschikken toch over een eigen terrein?? Waarom moeten we dubbel geld betalen.

-beter getraind personeel
-enthousiast personeel
-meer wagentjes inzetten
-betere informatie over wachttijden
-gratis parkeren
Ik wil graag mijn geld terug. Ik heb geen €38 pp betaald voor 5 attracties.

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Efteling

9 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Efteling nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Roos Eren