Klacht: Te lange wachtrijen

op 25 februari 2016 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Ik kom zojuist van de Dirk, het filiaal in Boomgaardshoek in Hoogvliet. Ik ging enkel om een kan melk te halen voor €1,10. Ik heb vervolgens meer dan 25 minuten in de rij gestaan.
Er waren maar drie kassa’s open, terwijl er heel veel klanten waren met hele volle karren. Het meisje bij wie ik afrekende, Shirley, was super traag. Toen de vierde kassa, na ruim een kwartier, eindelijk open ging, zag ik de rijen van de andere kassa’s eindelijk een beetje doorstromen. Terwijl Shirley nog steeds alle tijd nam om rustig elk artikel te bekijken en dan pas te scannen.

Mijn punt is: dit is niet de eerste keer. Ik kom vaak bij dit filiaal om even snel iets te halen, en ik sta regelmatig langer dan een kwartier in de rij. Er is een zogenaamde snelkassa, waarom is deze zo weinig open?

Het is nu al de zoveelste keer en het moet nu echt eens stoppen. Vinden jullie het heel gek dat ik steeds vaker naar de Lidl of Albert Heijn ga? Die laten je tenminste niet zo lang wachten…

Wanneer er eindelijk eens beter wordt opgelet op de lange rijen. Er moeten meer kassa's open en niet pas wanneer de meeste klanten al een kwartier in de rij staan. Ook de snelkassa moet vaker open zijn.
Ook zou ik het op prijs stellen als ze meer eisen stellen aan het personeel. Shirley is niet de enige die super traag is....

9 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dirk van den Broek een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dirk van den Broek

Heeft op 28 september 2016 om 14:07 geantwoord

Deze melding hebben wij op 27-02 reeds afgehandeld, maar per abuis is de melding op deze site nog niet afgesloten. Hierbij sluit ik de melding af. Excuses voor het ongemak.

///

27-02-2016 16:26
Wat vervelend dat u (onnodig) lang heb moeten wachten bij de kassa en uw bevindingen over uw bezoek van donderdag aan onze winkel in Hoogvliet Akkerwinde neem ik dan ook direct op met de supermarktmanager. Uiteraard doen wij al het mogelijke u nog lang als een tevreden klant te mogen begroeten. Daar hoort ook bij dat wij zorgen voor onder andere een vlotte doorgang bij de kassa's.

Alle klachten die gemeld zijn door DominiqueD