Klacht: Te lange verzendtijd

op 17 juni 2016 over H&M in de categorie Kledingwinkels

Op de site wordt aangegeven dat pakketjes binnen drie tot vijf dagen worden geleverd. Helaas werd mijn pakket pas na überhaupt verzonden vanaf H&M zelf en nu, op dag zes is het nog steeds niet bij PostNL aangekomen. En daar betaal je dan verzendkosten voor…

Bestellingen moeten gelijk in behandeling worden genomen in plaats van vier dagen in de wacht gezet te worden.

9 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door H&M in behandeling genomen

9 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat H&M een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

H&M

Heeft op 24 juni 2016 om 08:23 geantwoord

Hallo,

We hebben vandaag geprobeerd contact te leggen met de klant om onze excuses aan te bieden. Jammer genoeg konden we de klant niet telefonisch bereiken maar hebben we dit via e-mail gedaan. De vertraagde levertijden vanuit ons magazijn zijn bij ons bekend. Dit is jammer genoeg een probleem waar we op het moment met man en macht aan werken. We zijn de achterstand aan het inhalen en hopen dit dan ook zo snel mogelijk opgelost te hebben. Mochten er dergelijke vragen zijn met betrekking tot voorraad en levertijden, neem dan gerust contact op met onze eigen H&M Klantenservice. Wij helpen jou dan graag verder.

H&M Klantenservice

Je kunt ons bereiken op:

Maandag t/m vrijdag van 8.00 - 21.00 uur.
Zaterdag en zondag van 9.00 -17.00 uur.

Telefoon 0900 - 1988 (7,5 cent per gesprek)
Fax 0900 - 0401059
E-mail klantenservice.nl@hm.com

Shop around the clock.
www.hm.com 24 hrs open.

Alle klachten die gemeld zijn door zvermaire
x