Klacht: te lang wachten op mijn pakket

martens a op 08 januari 2015 over Extra@home in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

ik heb 2 zakken pedigree besteld, van in totaal 30 kg. bij topdierenshop.nl
ik heb gisteren contact gehad met topdierenshop, om te vragen waar mijn hondenvoer blijft, het is inmiddels negen dagen geleden dat ik de bestelling, tevens betaling (helaas) heb gedaan. de bestelling ligt nu al 4 dagen bij extra@home! ik krijg nog steeds geen datum/tijdsvak op mijn track en trace nr.dus hoe lang gaat dat nog duren? wat is dit waardeloos!

Gewenste Oplossing:

wanneer ik mijn pakket krijg. en dan nog niet, ik ben boos.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Extra@home

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Extra@home over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Extra@home nog niet in behandeling is genomen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Extra@home in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

9 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Extra@home een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Extra@home

Heeft op 15 juni 2015 om 14:46 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw.

Ervan uitgaande dat u bestelling is afgerond, wijzigen wij daarom de status van u klacht.

Mocht u alsnog vragen hebben kunt u ons contacteren op mailadres [email protected] onder vermelding van Klacht.nl.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Met vriendelijke groet,
Extra@Home Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door