Klacht: Te laat voor de zoveelste keer!

op 29 mei 2021 over De Stentor in de categorie Kranten - Regionaal

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Te laat bezorgen van de courant
Regelmatig zaterdags naar 9.30
Aangezien dat wij ook optijd moeten betalen en dat hij steeds duurder wordt, overweeg ik mijn contract op te zeggen wegens nalatigheid!

Gewenste Oplossing:

Dat hij op tijd komt, en voor vaste klanten goedkoper word.
Nieuwe klanten kunnen wel een hoge korting krijgen!
De mag moeite worden gedaan om een vaste kant te behouden!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over De Stentor

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over De Stentor nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]