Klacht: Te laat op werk

op 04 oktober 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Hallo,

Deze ochtend heb ik via 9292 een route uitgestippeld om ruim op tijd op mijn werk te komen. Nu had ik in eerste instantie al vertraging omdat de bus 5 minuten te laat kwam waardoor ik mijn aansluiting miste. Ik begrijp overigens dat dit kan gebeuren. Toen ik de volgende bus wilde pakken waardoor ik nog op tijd zou zijn zat die vol en mocht ik er niet meer in. Dit betekende dat ik te laat op mijn werk kwam terwijl ik wel ruim op tijd ben vertrokken. Dit vind ik erg naar en baal er van dat dit mijn werk beïnvloed.

Met vriendelijke groet

Op het moment dat ik met het openbaar vervoer op tijd op mijn werk kan komen zonder 3 uur van tevoren te moeten vertrekken.

3 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

3 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

3 jaren geleden - Beste Lindsay Adams, Wat balen dat je te laat komt op je werkt door vertraging met onze bussen. Heb je voor mij je vertrekhaltes, vertrektijden, lijnnummers en eindhaltes? Met vriendelijke groet, ^WB Arriva Webcareteam

3 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 07 november 2017 om 09:27 geantwoord

Beste Lindsay Adams,

Helaas hebben we tot op heden nog niet de benodigde informatie van jou ontvangen om de klacht door te kunnen sturen naar de regio. Daarom wordt de klacht afgesloten.

^MR
Webcareteam Arriva