Klacht: Te laat levering

op 29 september 2017 over Pronto Wonen in de categorie Meubelwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb via de webshop dinsdag 26 sept. 1x Leatherlook Clean & Care besteld.
Voor €9,95 en de verzendkosten €5,95.
Tot op hede n alleen een bevestiging van de webshop ontvangen dat de bestelling en betaling ontvangen is,
Klantnummer is 112028 en ordernummer is 59089.
bij de meeste webshop ontvang je de volgende dag het product, niet bij jullie dus
Graag wil ik dat u de bestelling annuleert en het geld retour stort op mijn rekening.
In afwachting van uw reactie verblijf ik,
Met vriendelijke groet
Yvonne Fleers

Gewenste Oplossing:

Als het geld is teruggestort.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Pronto Wonen over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Pronto Wonen in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Yvonne fleers