Klacht: Te laat leveren van fotoboek

op 13 juni 2016 over HEMA in de categorie Warenhuizen

Fotoboek wordt door storing bij leverancier 5 WERKDAGEN TE LAAT geleverd. 10 boekjes besteld op 2 juni, deze zijn heden 13 juli nog steeds niet geleverd en de verwachte levertijd is 15 of 16 juli. Boekjes zijn bestemd voor mensen die afreizen naar buitenland en zijn dus niet op tijd, maar HEEL erg veel te laat. HEMA consumentenservice zegt doodleuk: Wij kunnen NIETS voor u doen. Ik accepteer zo’n antwoord niet. Dit gaat niet over 1 of 2 dagen te laat en dan is HEMA gewoon verantwoordelijk voor de te late leveren en zou een tegemoetkoming voor het ongemak zeer op zijn plaats zijn!

Bij een tegemoetkoming van de HEMA voor het ongemak. Enkele boekjes moeten nu aan mensen worden verstrekt die al naar het buitenland zijn vertrokken. Het hele effect van het boekje is niet meer relevant en daar moet dus wel enige tegemoetkoming voor staan. Het standaard antwoord waar de HEMA mee schermt voldoet absoluut niet.

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over HEMA

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over HEMA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door moniqueploegmakers