Klacht: Te laat komen, of helemaal niet komen

op 12 oktober 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Al twee weken, komt bus 20 vanuit Noordwijk 8 tot 10 minuten te laat en vorige week donderdag kwam er vanuit Leiden richting Noordwijk lijn 20 helemaal niet opdagen 35 minuten staan wachten.

Dat er nou is wat aan gedaan gaat worden

6 dagen geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

6 dagen geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

6 dagen geleden - Beste V. Lievers, Wat jammer om te lezen dat jij ervaart dat lijn 20 al twee weken te laat bij de halte arriveert. Ik wil je klacht graag intern doorsturen zodat er op de punctualiteit van lijn 20 gelet kan worden maar dan ontvang ik graag nog wat meer informatie van jou. Kun je aangeven bij welke halte je staat te wachten? Ik hoor graag van je. Met vriendelijke groet, ^MR Webcareteam Arriva

Reactie van de melder van de klacht V. Lievers

6 dagen geleden - Ik sta te wachten bij halte frederiksoorden of ik nou om 12 uur daar staat of zoals vanmiddag om 14.00 uur het maakt niks uit, maar ik mis iedere keer mijn aansluiting met bus 50 in de lijsterstraat en die rijdt wel op tijd.

6 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 12 oktober 2017 om 18:07 geantwoord

Beste V. Lievers,

Bedankt voor de toelichting. Ik heb de klacht naar de betreffende regio doorgestuurd zodat er op de punctualiteit van lijn 20 gelet kan worden. Excuses voor het ervaren ongemak en de extra reistijd!

^MR
Webcareteam Arriva