Klacht: Te laat komen lijn 52

op 18 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Al meerdere malen komt lijn 52 richting meerssen om 05:51 bij oranjeplein Schimmert veel te laat waardoor ik mijn trein in Meerssen richting Heerlen mis. Normaal gesproken zou ik de bus pakken, maar omdat jullie de tijden veranderd hebben moet ik nu eerst helemaal naar meerssen en dan pas richting Heerlen.

Het beste zou zijn als jullie nog een bus inzetten richting Heerlen om 06:07u. Wanneer dat niet lukt dan moeten de bussen van 05:51 gewoon op tijd komen.

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 18 december 2017 om 06:40 geantwoord

Beste Loes Kevers,

Ik vind het jammer om te lezen dat jij al meerdere malen hebt ervaren dat lijn 52 te laat vertrekt. Begrijpelijk dat je daar van baalt. Ik heb je klacht intern doorgestuurd naar de regio zodat er op de punctualiteit van lijn 52 gelet kan worden. Excuses voor het ervaren ongemak en de extra reistijd! Ik hoop dat je in de toekomst verbetering ervaart.

^Manon
Webcareteam Arriva