Klacht: Te laat komen lijn 52

op 18 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Al meerdere malen komt lijn 52 richting meerssen om 05:51 bij oranjeplein Schimmert veel te laat waardoor ik mijn trein in Meerssen richting Heerlen mis. Normaal gesproken zou ik de bus pakken, maar omdat jullie de tijden veranderd hebben moet ik nu eerst helemaal naar meerssen en dan pas richting Heerlen.

Gewenste Oplossing:

Het beste zou zijn als jullie nog een bus inzetten richting Heerlen om 06:07u. Wanneer dat niet lukt dan moeten de bussen van 05:51 gewoon op tijd komen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 18 december 2017 om 06:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Loes Kevers,

Ik vind het jammer om te lezen dat jij al meerdere malen hebt ervaren dat lijn 52 te laat vertrekt. Begrijpelijk dat je daar van baalt. Ik heb je klacht intern doorgestuurd naar de regio zodat er op de punctualiteit van lijn 52 gelet kan worden. Excuses voor het ervaren ongemak en de extra reistijd! Ik hoop dat je in de toekomst verbetering ervaart.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, of ons Facebookaccount. Je vindt ons onder @Arriva_NL en www.facebook.com/ArrivaNederland.

Met vriendelijke groet,
^Manon
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Loes Kevers