Klacht: Te laat, gescheurd en nep

op 13 oktober 2016 over Elkedagietsleuks.nl in de categorie Deal-Sites

Op 18 september 2016 heb ik een bestelling gedaan om een Hugo Boss blouse te halen met een zeer lage prijs. Hierbij stond dat de verzending tussen 28 september en 5 oktober binnen zou komen.

Ten eerste is de bestelling pas op 13 oktober binnengekomen, dit is 8 dagen na de uiterlijke datum, en ook niet acceptabel.

Vervolgens open ik met twijfel in mijn achterhoofd de doos, en ja hoor, het eerste wat ik zie is een gescheurde plastic zak waar de blouse in zit. Hier gingen bij mij de alarmbellen al rinkelen.

Na verdere inspectie en na de blouse naast een andere Hugo Boss blouse te plaatsen was het duidelijk dat niet dezelfde kwaliteit werd gehandhaafd, en die van elkedagietsleuks zeker een nep item was.

Ik vind deze klantenservice en het verzenden van een nep artikel niet te geloven, en ik ben echt niet de soort persoon om zomaar een klacht in te dienen

Ik ben tevreden bij een terugbetaling van het volledige bedrag.
Dit bedraagt €45,90 + retourkosten

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Elkedagietsleuks.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Elkedagietsleuks.nl over deze klacht.

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Elkedagietsleuks.nl nog niet in behandeling is genomen.

3 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Elkedagietsleuks.nl in behandeling genomen

3 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Elkedagietsleuks.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Elkedagietsleuks.nl

Heeft op 07 november 2016 om 09:01 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Christopher de bruijn