Klacht: Te laat en niet bezorgen

op 31 augustus 2018 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 03 september 2018 om 10:57 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heermevrouw Van Olst,

Vriendelijk bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat u vrijdag 31 augustus 2018 de krant heeft moeten missen. Onze excuses voor het ongemak.
Uw melding hebben wij doorgezet naar de bezorgdienst. Wij hebben een terugkoppeling ontvangen hierin geeft de depothouder aan dat er op dit moment geen vaste bezorger meer is.

Wij betreuren het dat hierdoor uw krant te laat of niet wordt bezorgd.
Er wordt voor u nu een bedrag in mindering gebracht op uw abonnementsgeld.

Dit wordt met de eerst komende factuur verrekend. Onze excuses voor al het ongemak.

Met vriendelijke groet,

BC-Webcare Team

Heeft op 04 september 2018 om 21:41 geantwoord

Ik ga akkoord met de geboden oplossing, maar ben niet blij meer met de bezorging van De Telegraaf.De laatste maanden wordt de krant tussen 5 over en kwart over 7 bezorgd. Ik ga mij hier steeds meer aan ergeren en dat kost energie. Hoop dat er een nieuwe bezorger gevonden kan worden die wel op tijd op kan staan.

Alle klachten die gemeld zijn door Hettie van Olst