Klacht: te laat elke ochtend

op 06 juni 2016 over Telegraaf in de categorie Kranten - Landelijk

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Telegraaf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Telegraaf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Telegraaf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Telegraaf

Heeft op 07 juni 2016 om 15:56 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer,mevrouw Groot Blumink,

Bedankt voor uw bericht.

Wij vinden het vervelend om te vernemen dat de krant niet op tijd bij u bezorgd wordt.

Wij bieden u onze excuses aan voor het ongemak.

Helaas is volgens onze adminstratie het laatste half jaar geen bezorgklacht doorgegeven. Hierdoor weten wij niet dat dit probleem zich speelt.

Wij verzoeken u vriendelijk om voortaan een melding te maken als u problemen ondervindt met de bezorging. Dit kunt u doen via 088-8248241 of via https://www.mijnmedia.nl/bezorgklacht/. Dit stelt ons dan in de gelegenheid om onze dienstverlening te verbeteren.

Uiteraard nemen wij contact op met de bezorgdienst wat betreft uw bezorgklachten om te achterhalen wat de oorzaak is. U kunt ervan uitgaan dat er binnen de kortste keren verbetering zal zijn in de bezorging.

Mocht u nog vragen hebben dan verzoeken wij u vriendelijk om contact met ons op te nemen.

Met vriendelijke groet,

SA- De Telegraaf

Alle klachten die gemeld zijn door Groot Blumink