Klacht: Te laat bezorgen van de folders

op 11 maart 2020 over Spotta in de categorie Reclame

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb spotta al een paar keer gebeld over dat de folders te laat komen, ze zouden de bezorger erop aan spreken maar tot nu toe blijven ze te laat komen in de brievenbus.

Gewenste Oplossing:

Hoop dat de folders op tijd in de brievenbus komen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 11 maart 2020 om 13:06 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Thirza,

Bedankt voor je bericht waarin je aangeeft dat je het folderpakket nog niet gehad hebt. Begrijpelijk dat je de folders het liefst zo snel mogelijk wil ontvangen.

Bezorgdagen
Onze bezorgers mogen op zaterdag tm dinsdag bezorgen. Onze opdrachtgevers (de winkels) zijn op de hoogte van onze bezorgdagen en hebben deze mede bepaald. Het zou dus goed kunnen dat je de folders alsnog hebt of gaat ontvangen.

Contact
Mail gerust als dit niet het geval is. Je kan ons bereiken via spotta.nlklantenservice.

Tip
Mocht je in de tussentijd geen aanbieding willen missen, kijk dan op spotta.nl of download de Spotta app voor jouw tablet enof smartphone. Daar vind je de laatste folders van alle populaire winkels in Nederland. Je zoekt – en vindt – voordeeltjes handig op productnaam of categorie. Zoeken per winkel kan natuurlijk ook, landelijk en bij jou in de buurt.

Een fijne dag.

Met vriendelijke groet,

Alle klachten die gemeld zijn door Tm89