Klacht: Te laat

op 06 maart 2020 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Elke dag rijd ik met de bus om naar mijn werk te gaan. Ik neem voor de zekerheid altijd al een bus eerder, maar het komt regelmatig voor dat de buschauffeur 5 tot 10 min te laat is en hierdoor mis ik regelmatig mijn overstap en kom ik dus maar net op tijd aan.

Als de buschauffeur er ook echt is op de tijd dat de bus zal vertrekken.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

6 maanden geleden - Beste A A Terlouw,Wat jammer om te lezen dat je bus regelmatig te laat vertrekt. Om je klacht goed in behandeling te kunnen nemen hebben we aanvullende informatie nodig.- Welk lijnnummer - Welke halte stap je in - Hoe laat - Welke richting reis jeMet vriendelijke groet, Remco Medewerker klantenservice

Reactie van de melder van de klacht A A Terlouw

6 maanden geleden - Beste Remco,De 300 vanuit busstation vredesplein Waalwijk naar Den Bosch om 7:04 of om 6:56 en de overstap richting Vught.Vriendelijke groet,Amber Terlouw

Arriva

Heeft op 06 maart 2020 om 17:26 geantwoord

Bedankt voor je antwoord. Ik heb je klacht doorgestuurd naar de regio en gevraagd of ze het onder de aandacht willen brengen bij de chauffeurs. Ik hoop dat je snel verbetering merkt! We horen het graag als dit niet het geval is.

Mocht er onverhoopt in de toekomst weer eens iets zijn dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, Facebookaccount of ons online contactformulier: https:bit.ly2aSlk6X.

Sietse
Medewerker klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door A A Terlouw