Klacht: Te laat

Wim van Hoof op 19 november 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Ik stond op lijn 157 te wachten op zondag 19 november 2017 richting Oss, vertrektijd 14.50 maar hij kwam pas 15.10 dit vind ik niet normaal uw wel?
Nou kwam ik te laat op me afspraak in Rotterdam, ik moet nu weer een nieuwe afspraak maken

Dat de bussen op tijd rijden

4 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

4 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Arriva

Heeft op 19 november 2017 om 19:41 geantwoord

Beste Wim van Hoof,

Niet leuk om te lezen dat de bus zoveel vertraging heeft gehad vanmiddag en je daardoor een afspraak hebt gemist. Begrijpelijk dat je hiervan baalt.

Ik heb het nagekeken in ons systeem. Ik zie inderdaad dat lijn 157 met 18 minuten vertraging heeft gereden ivm drukte op de weg. Uiteraard streven wij erna om zoveel mogelijk op tijd te rijden. Helaas kunnen we geen garantie geven op de exacte vertrektijden omdat het verkeer dit niet altijd toelaat. Onze chauffeurs zijn afhankelijk van drukte, eventuele opstoppingen door verschillende oorzaken of juist rust op de weg en in de bus.Wil je van te voren weten of een bus op tijd rijdt of vertraging heeft zou je onze app kunnen downloaden. Daarin kun je de realtime gegevens van de bus zien en weet je precies hoeveel tijd je nog hebt.

Excuses voor het ongemak die je hebt ervaren vandaag.
Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: https://bit.ly/

^LH
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door