Klacht: te laat

op 09 oktober 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Mijn bus komt ALTIJD te laat. mijn bus komt om 8:07 en meestal komt hij rond 8:15 of 8:20 en daardoor kom ik meestal te laat op school ik rij met lijn 90 van graven naar ‘s-Hertogenbosch

Ik ben tevreden als mijn bus gewoon op tijd komt en niet meer te laat komt of dat er extra bussen worden ingeschakeld

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 week geleden - Beste Yuri van Hasselt, Wat vervelend dat lijn 90 steeds te laat komt. Wat is je opstaphalte en eindhalte? Met vriendelijke groet, ^WB Arriva Webcareteam

Reactie van de melder van de klacht Yuri van Hasselt

1 week geleden - Ik stap op op de boschebaan in heesch

Arriva

Heeft op 09 oktober 2017 om 17:36 geantwoord

Beste Yuri van Hasselt,

Bedankt voor je reactie.

Je klacht is doorgegeven in de regio. Daar zal het verder uitgezocht worden.

Uiteraard streven wij erna om zoveel mogelijk op tijd te rijden. Helaas kunnen we geen garantie geven op de exacte vertrektijden omdat het verkeer dit, met name in de spits, niet altijd toelaat. Onze chauffeurs zijn afhankelijk van drukte, eventuele opstoppingen door verschillende oorzaken of juist rust op de weg en in de bus. Daarom kan de aankomst- of vertrektijd iets afwijken van de aangegeven tijden die op de bushaltes staan aangegeven.

Excuses voor het ervaren ongemak. Ik hoop wel dat je nu snel verbetering gaat merken.

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: https://bit.ly/

^LH
Arriva Webcareteam