Klacht: Te laat

op 29 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De bus 88 van blerick na tienray en terug tijdstip 7.48
En 16.04
17.04 is altijd te laat soms tot wel 20 minuten dit vind ik echt belachelijk ik heb werk waar ik optijd moet zijn
Graag dat dit opgelost word
Mvg

Gewenste Oplossing:

Als de bus optijd komt

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 29 september 2017 om 17:17 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Catcool,

Niet leuk om te lezen dat je ervaring is dat lijn 88 vaak te laat is.

Je klacht heb ik intern doorgegeven in de regio waar het verder opgepakt en uitgezocht zal worden. Vertrektijden van bussen zijn bij benadering. Uiteraard streven wij erna om zoveel mogelijk op tijd te rijden. Helaas kunnen we geen garantie geven op de exacte vertrektijden omdat het verkeer dit niet altijd toelaat. Vooral in de spits zijn onze chauffeurs afhankelijk van drukte, eventuele opstoppingen door verschillende oorzaken enz. Daarom kan de aankomst- of vertrektijd iets afwijken van de aangegeven tijden die op de bushaltes staan aangegeven.

Wil je van te voren weten of een bus op tijd rijdt of vertraging heeft zou je onze app kunnen downloaden. Daarin kun je de realtime gegevens van de bus zien.

Excuses voor het ervaren ongemak die je hebt door de vertraging van lijn 88.
Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: https://bit.ly/

Met vriendelijke groet,
^LH
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door Catcool