Klacht: Te laat

op 27 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Bussen vertrekken vaak te laat, vooral bus 320 vanaf Eindhoven. Chauffeurs zijn vaak te laat, bus loopt dan onnodig vertraging op.

Gewenste Oplossing:

Als de bus optijd vertrekt. Wanneer het onderweg vertraging oploopt is machteloos. Maar een chauffeur te laat waardoor de bus vertraging heeft is niet nodig lijkt mij.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 maand geleden - Beste MSchaap, Niet leuk om te lezen dat je ervaart dat de bussen vaak te laat vertrekken. Ik snap dat je daar van baalt. Om de klacht uit te kunnen zetten in de regio ontvang ik graag nog meer informatie van jou. Kun je aangeven hoe laat je vandaag met de bus wilde reizen en vanaf welke halte? Ik hoor graag van je! Met vriendelijke groet, ^MR Webcareteam Arriva

Reactie van de melder van de klacht MSchaap

1 maand geleden - Bedankt voor jullie reactie! De bus lijn 320 zou om 12:51uur vertrekken vanaf Eindhoven. Echter kwam de buschauffeur pas 10 min later de bus binnen.. Dit is niet de eerste keer dat het voorkomt! Het gebeurd vrijwel elke week een keer of twee. Vandaar dat ik het nu toch wilde melden. Groet, Mirelle Schaap

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 27 september 2017 om 14:15 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste MSchaap,

Bedankt voor de toelichting! Ik heb je klacht intern doorgestuurd naar de regio zodat de situatie besproken kan worden en er op de punctualiteit van lijn 320 gelet kan worden. Excuses voor het ervaren ongemak en ik hoop dat je in de toekomst verbetering ervaart!

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina, of ons Facebookaccount. Je vindt ons onder @Arriva_NL en www.facebook.com/ArrivaNederland.

Met vriendelijke groet,
^MR
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door MSchaap