Klacht: Te laat

op 27 september 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik reis elke ochtend van station Hoogezand-Sappemeer naar Leeuwarden. Ik merk nu vanaf 4 september al dat de trein die om 20 over hoort te vertrekken, te laat komt. Hierdoor heb ik al minstens 7 keer een college gemist of ben ik te laat gekomen. En dit is natuurlijk alleen de trein waarvan ik het zie. Ik weet dat de trein van 20 over meerdere keren per dag te laat komt. Na zo vaak te laat komen, wordt zo’n trein onbetrouwbaar en neem ik liever de auto.

Gewenste Oplossing:

Geld terug, trein die om 20 over komt als er 20 over staat.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 27 september 2017 om 10:14 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Etkin,

Dat is niet zo mooi om te lezen. Vervelend dat je hierdoor al een aantal keren een college hebt gemist. Ik heb je klacht doorgestuurd naar de regio en ik hoop dat je snel verbetering merkt. Onze excuses voor het ongemak! Voor het terugvragen van geld zul je een restitutieverzoek moeten indienen. Dat kun je doen via onze website -> http://bit.ly/2exK7Cj

Mocht je nu of in de toekomst nog vragen hebben over deze melding of een ander voorval, dan adviseer ik je om contact met ons op te nemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: http://bit.ly/2wIz51S.

Met vriendelijke groet,
^JK
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door Etkin