Klacht: Te laat

op 17 juli 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De bus 311 van 12.27 te laat/niet op komen dagen, waarschijnlijk door de omleiding maar dit moet niet mijn probleem worden.

Gewenste Oplossing:

Mail mij maar voor een oplossig

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

6 maanden geleden - Beste, Spijtig om te lezen dat lijn 311 te laat was of niet is op komen dagen. Begrijpelijk dat je hiervan baalt. Er is inderdaad een omleiding vandaag ivm een wielerronde. Zou je aan kunnen geven waar en bij welke halte je hebt staan wachten? Met vriendelijke groet, ^LH Arriva Webcareteam

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 26 juli 2016 om 09:59 geantwoord

Geboden Oplossing:

\"Spijtig om te lezen dat lijn 311 te laat was of niet is op komen dagen. Begrijpelijk dat je hiervan baalt. Er is inderdaad een omleiding vandaag ivm een wielerronde. Zou je aan kunnen geven waar en bij welke halte je hebt staan wachten?\"

Gevraagde informatie ontbreekt vooralsnog. Klacht wordt daarom afgesloten. ^DK

Alle klachten die gemeld zijn door Nawmekk