Klacht: Te laat

op 01 juli 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Lijn 3 naar het ziekenhuis rijd niet of is veel ste laat.

Als de bus optijd is en rijd zoals het moet.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

6 maanden geleden - Beste Emily, Jammer om te lezen dat lijn 3 niet of veel te laat naar het ziekenhuis rijdt. Heb je vandaag ervaren dat lijn 3 niet op is komen dagen? Zo ja, dan zou ik graag nog meer informatie van je willen ontvangen zodat ik in het systeem kan kijken of ik een reden van het vervallen van de rit kan ontdekken. Mocht ik de reden niet kunnen ontdekken dan stuur ik je melding intern door naar de teammanager in de regio zodat er naar de punctualiteit van lijn 3 gekeken kan worden. Heb je voor mij dan nog de volgende informatie?: - In welke regio rijdt lijn 3? - Hoe laat wilde je instappen? - Bij welke halte wilde je instappen? - In welke richting wilde je reizen met lijn 3? Graag ontvang ik bovenstaande informatie nog van je. Met vriendelijke groet, ^MR Webcareteam Arriva

Reactie van de melder van de klacht Emilyyb

6 maanden geleden - op 1 juli is de bus van 8:58 als ik het goed heb niet komen opdagen zowel bus 1,2,3 niet. Ik wou instappen op het station in Doetinchem en wou naar het ziekenhuis daar had ik een afspraak voor een opname voor een operatie in het wat niet door is gegaan.

Arriva

Heeft op 06 juli 2016 om 13:57 geantwoord

Hallo Emily,

Bedankt voor je aanvullende gegevens. Helaas kan ik in het systeem niet meer nagaan wat er op 1 juli rond 9.00 uur met deze bus aan de hand geweest is. Ik stuur je melding daarom door naar de teammanager in de regio zodat dit verder uitgezocht wordt en er naar de punctualiteit van lijn 3 gekeken wordt.

^DK
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Emilyyb