Klacht: Te laat

op 22 juni 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

1 jaar geleden - Hallo Sam, Wat balen! Ik wil je klacht graag doorsturen naar de teammanager in de regio zodat dit nader onderzocht wordt. Ik vermoed dat je hier op station Sassenheim doelt? Zou je me dat nog kunnen laten weten? Dan kan ik vervolgens je klacht doorsturen. Met vriendelijke groet, ^DK Webcareteam Arriva

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 22 juni 2016 om 11:54 geantwoord

Geboden Oplossing:

Bedankt voor je toelichting. Aan de hand van deze informatie kan ik je klacht intern doorsturen naar de teammanager in de regio. Deze kan dit voorval van vanochtend nader onderzoeken en ook het verhaal van de chauffeur beluisteren. Doel van deze melding is om herhaling van dergelijke situaties in de toekomst te voorkomen.

We bieden je onze excuses aan voor het ervaren ongemak.

Met vriendelijke groet,
^DK
Webcareteam Arriva

Alle klachten die gemeld zijn door Hoeksame