Klacht: Te laat

op 12 juni 2016 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Bus 143 van Tilburg naar Reusel is heel vaak te laat waardoor ik altijd mijn bus in reusel mis om naar Bladel te gaan. Vervolgens moet ik heel vaak een half uur wachten. Geen idee waardoor die bus te laat komt maar het is erg vervelend.

Wanneer de bus op tijd komt zodat ik mijn aansluiting kan halen.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Arriva

7 maanden geleden - Beste Evievi, Niet leuk om te lezen dat je bus vaak te laat komt en je hierdoor je aansluiting mist om naar Bladel te gaan. Begrijpelijk dat je hiervan baalt. Excuses voor het ongemak. Om je klacht intern te kunnen melden heb ik iets meer informatie nodig. Zou je aan kunnen geven met welke lijnen je reist en reis je vaak op dezelfde tijdstippen? Zodra ik deze informatie heb ontvangen geef ik je klacht intern door naar de desbetreffende vestiging. Verder wil ik je als tip meegeven om in de eerste bus aan te geven dat je moet overstappen. Deze chauffeur kan proberen om de chauffeur van de volgende bus te laten wachten. Met vriendelijke groet, ^LH Arriva Webcareteam

Arriva

Heeft op 18 juni 2016 om 08:29 geantwoord

\"Niet leuk om te lezen dat je bus vaak te laat komt en je hierdoor je aansluiting mist om naar Bladel te gaan. Begrijpelijk dat je hiervan baalt. Excuses voor het ongemak.

Om je klacht intern te kunnen melden heb ik iets meer informatie nodig. Zou je aan kunnen geven met welke lijnen je reist en reis je vaak op dezelfde tijdstippen? Zodra ik deze informatie heb ontvangen geef ik je klacht intern door naar de desbetreffende vestiging.\"

De gevraagde informatie ontbreekt vooralsnog. Klacht wordt daarom afgesloten. ^DK

Alle klachten die gemeld zijn door evievi