Klacht: Te laat

op 07 mei 2016 over Greetz.nl in de categorie Internetshops - Wenskaarten

Ik had een verjaardagskaart besteld voor een goede vriendin. Zondag samengesteld, besteld. Gekozen voor levering van zaterdag. Kreeg op vrijdag een mailtje dat het verzonden was. Helemaal prima de service tot nu toe. Ik mijn vriendin een bericht gestuurd of ze het kaartje leuk vond. Wat blijkt er is helemaal geen kaartje aangekomen bij haar. Beetje jammer omdat het wel haar verjaardag is en Greetz had beloofd als ware dat het er op zaterdag zou zijn.

Wanneer het kaartje op de dag word geleverd dat word aangegeven.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Greetz.nl over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Greetz.nl in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Greetz.nl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Greetz.nl

Heeft op 10 mei 2016 om 20:52 geantwoord

Beste Wanida,

Wat vervelend dat je bestelling nog niet is aangekomen. We hebben het printproces voor je gecontroleerd: ons systeem geeft aan dat je kaart wel op tijd is geprint.
Na het printen haalt PostNL de Greetz-bestellingen op. Vervolgens verloopt het proces hetzelfde als wanneer je zelf een kaart in de brievenbus doet. Voor de bezorging zijn wij dus afhankelijk van PostNL.

PostNL streeft ernaar alle brievenbuspost de volgende werkdag te bezorgen, maar kan dit helaas niet garanderen. Waarschijnlijk heeft je bestelling vertraging opgelopen.
Wij rekenen altijd twee vertraagdagen (maandag niet meegerekend; PostNL bezorgt namelijk niet meer op maandag) omdat dit mogelijk is bij PostNL.
Is je bestelling na deze tijd nog niet bezorgd, neem dan opnieuw contact met ons op. Hopelijk kunnen we je dan verder helpen. We hebben jouw bestelling verzonden naar onderstaand adres:

Viveca Bakker
Mostaertstraat 53