Klacht: Te laat

op 04 mei 2016 over Connexxion in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

De bus lijn 169 vanuit Willemstad is structureel te laat waardoor ik mijn aansluiting mis en te laat op mijn werk kom. Zodra er een keer de brug of de sluis openstaat loopt de dienstregeling in de soep.
Het is zelfs zo dat ik tegenwoordig een bus eerder pak om toch maar op tijd te komen. Erg vervelend.

Gewenste Oplossing:

Het zou fijn zijn als de bus op tijd reed.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Connexxion

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Connexxion in behandeling genomen

Bericht van

1 jaar geleden - Beste mevrouw Rijndorp, We kunnen ons voorstellen dat u de situatie zoals u die omschrijft als vervelend ervaart. Wanneer u het volledige klachtenformulier invult via http://www.connexxion.nl/klachten/1273 dan kunnen we de situatie onderzoeken. Daarbij merken we op dat we helaas geen invloed kunnen uitoefenen op bruggen en sluizen. Met vriendelijke groet, Connexxion Klantenservice ^BN

Alle klachten die gemeld zijn door J.Rijndorp