Klacht: Te krappe aansluiting

op 12 december 2017 over Arriva in de categorie Openbaar Vervoer

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Door de nieuwe dienstregeling gaat bus 377 die naar het station in Roermond gaat nu 3 minuten later en daardoor missen alle mensen de trein richting Eindhoven. De trein richting Eindhoven vertrekt nu om 7:32 ipv 7:38 en doordat Arriva de bus verlaat heeft mist iedereen nu die trein. Hij komt namelijk pas om 7:21 aan bij mijn bushalte terwijl hij eerder altijd om 7:18 vertrok. Niet dat ze de bus net wat eerder laten rijden zodat iedereen deze overstap gewoon haalt. Er is ook geen mogelijkheid om een bus eerder te nemen want dan moet ik een uur eerder gaan terwijl er na 7:30 wel bussen om het half uur gaan.

Gewenste Oplossing:

Dat bus 377 Venlo richting Roermond Station 5 minuten eerder vertrekt zodat iedereen de trein haalt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Arriva over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Arriva in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Arriva een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Arriva

Heeft op 12 december 2017 om 15:33 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste marloesbrouwers,

Jammer om te lezen dat de nieuwe dienstregeling geen verbetering voor jou is.

Helaas kunnen wij niet iedereen altijd tevreden stellen. Wat voor de één een verbetering is, is voor de andere juist een verslechtering. Uiteraard evalueren we de nieuwe dienstregeling. Als de vervoersvraag veranderd, kunnen wij aanpassingen maken. Ik stuur je reactie naar onze vervoerdeskundige met het verzoek hier aandacht aan te besteden. Voor nu geldt de nieuwe gepubliceerde dienstregeling.

Excuses voor het ervaren ongemak. Heb je nu of in de toekomst nog vragen over deze melding of een ander voorval, dan kun je contact met ons opnemen via onze Twitterpagina onder @Arriva_NL , Facebookaccount www.facebook.com/ArrivaNederland of ons online contactformulier: http://bit.ly/2uFLeFj.

Met vriendelijke groet,
^Wouter
Arriva Webcareteam

Alle klachten die gemeld zijn door marloesbrouwers