Klacht: Te kort aan actie product vershouddozen.

op 03 oktober 2016 over Albert Heijn in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Geachte heer, mevrouw,
Ik dien deze klacht in, en voeg mij bij onderstaande personen, met de zelfde klacht. Nml. de vershouddoosjes, ik woon in Nijmegen en deze doosjes waren bij alle filialen hier al drie dagen voor het eind van de actie op !!! Dit vind ik een slechte zaak, als u de klant wilt binden met een actie, waarbij je de zegels net zolang kunt krijgen als het product uit gegeven wordt 2 oktober, behoort u er ook voor te zorgen dat het product verkrijgbaar is. Dit bent u ook wettelijk verplicht. Anders misleidt u de klant alleen maar. Het heeft mij ook moeite gekost deze zegels te vergaren, dus mag ik verwachten dat u met een goede tegenprestatie komt. en dus zorgt voor een nieuwe voorraad dozen. GRAAG UW REACTIE, DAN WEL ACTIE HIEROP !
Met vriendelijke groet,
P.Coenders te Nijmegen

Gewenste Oplossing:

Het zou van goede naam getuigen, en begrip voor de klant dat u erkend hierin nalatig te zijn geweest, in het bestellen van uw actieproduct.
u zou dit kunnen oplossen door alsnog nieuwe dozen te bestellen, en beschikbaar te stellen voor al de gedupeerde spaarders. Tot zeker nog het einde van de maand oktober!

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Albert Heijn

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Albert Heijn nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door P.Coenders