Klacht: te kleine studio voor 4 personen

op 07 september 2017 over SunWeb in de categorie Online Reisbureaus

Niet gewent van Sunweb, wij boeken al jaren via Sunweb. Maar deze spande wel de kroon. Wij hadden voor ons gezin een studio in lesbos griekenland geboekt. Van een studio tot 4 personen mag je zeker die ruimte verwachten. Niets was minder waar. Een studio voor maximaal 2 personen, te merken aan de inrichting en gebruiksartikelen als bestek etc.
Dus de ruimte was veel te klein, tijgeren over de 4 koffers naar de bedden, waarvan er 2 een slaapbank was en de andere een soort stoel. Zo hard als hunnebedden. Te kansloos voor woorden. Hier werd dus voor 4 personen gecashed terwijl er ongetwijfeld voor 2 wordt vergoedt. Vanuit het dorp hoorde wij ook al van verschillende mensen, lokaal en toerist dat dit echt een complex is voor max 2 personen.
Dus dat Sunweb hier 4 personen in weet te proppen is bizar.
Hun oplossing was dat we een kamer konden bij huren, tegen kosten. EIgen kosten….. toen brak de spreekwoordelijke klomp.
We hebben foto\’s gemaakt van de ruimte en de hunnebedden, deze gaan we ook bij Sunweb neerleggen. Uiteraard verwachten wij hier helemaal niets van.

De nieuwe mensen niet in deze truc trappen. En eigenlijk dat we het teveel betaalde terug krijgen.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar SunWeb over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door SunWeb in behandeling genomen

Bericht van SunWeb

1 maand geleden - Beste meneer Pethke, Wij hebben uw klacht in behandeling genomen en doorgestuurd naar de collega's van Customer Support. Zij handelen uw klacht verder af. Binnen 4 weken sturen zij u een ontvangstbevestiging/reactie. Met vriendelijke groet, Team Webcare Sunweb

Reactie van de melder van de klacht pethconi

1 maand geleden - Dank voor uw reactie, ik wil graag nog het klachten formulier uploaden welke ik ter plaatse heb opgesteld samen met jullie medewerker in griekenland. En de foto's die wij hebben gemaakt. Deze zal ik mailen naar het customersupport@sunweb.nl adres. mvgr J.Pethke

2 weken geleden - We hebben bericht ontvangen dat SunWeb een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

SunWeb

Heeft op 05 oktober 2017 om 12:37 geantwoord

Beste meneer Pethke,

Op 26 september heeft u telefonisch contact gehad met mijn collega van de afdeling Customer Support over de studio. Wij hebben er een notitie van gemaakt dat de ruimte wat krap is voor 4 personen. Zo kan hier in de toekomst wellicht rekening mee gehouden. Wij willen u bedanken voor uw signaal en hopelijk zien wij u in de toekomst terug op één van onze vakantiebestemmingen.

Team webcare Sunweb

Heeft op 05 oktober 2017 om 22:02 geantwoord

Sunweb gaat nu bekijken of in de toekomst men niet meer met 4 personen (te krap????) in deze 2 personen studio te boeken is.
Wij hebben in elk geval veel te veel betaald voor deze miskleun. Alleen daar wordt gemakshalve niet op in gegaan. De klacht ging wat ons betredt een stuk verder dan sunweb te bedienen.

Alle klachten die gemeld zijn door pethconi