Klacht: te hogen factuur

op 23 juni 2017 over Youfone in de categorie Mobiele Telefonie

Ben net 2 maanden klant bij Youfone en heb nu in die 2 maanden meer moeten betalen dan de jaar kosten bij mn vorige provider terwijl ik juist bij youfone ben gekomen om goedkoper uit geweest te zijn. Blijkbaar hanteert Youfone een MB plafond maar dit is pas ingesteld als je dat zelf aanvraagt dit wordt niet aangegeven als je een nieuwe klant bent. Dit vind ik oplichterij je krijgt pas een sms bericht dat je internet wordt afgesloten als je ver over je bundel bent. hier de klanten service over gebeld deze zeiden dat ze dit doen omdat sommige klanten het fijn vind om gewoon door te gaan met internetten. Dit snap ik maar geef dat wel aan in de vorm van een sms bericht dat je van dat moment over je bundel gaat en dat je hem dan kan uit zetten nu wordt je pas geïnformeerd ver na je veel kosten hebt gemaakt.

ik zou graag zien dat youfone een deel van mijn factuur zou terug betalen ter compensatie van het onduidelijk aangeven van hun rare manier van werk. En graag zou ik zien dat er een smsje wordt verstuurd voor dat je kosten gaat maken buiten je bundel niet daarna.(zoals bijna elke provider doet)

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Youfone over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Youfone in behandeling genomen

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Youfone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Youfone

Heeft op 04 juli 2017 om 12:13 geantwoord