Klacht: Te hoge rekening in de maanden oktober/november 2016.

op 27 november 2016 over Youfone in de categorie Mobiele Telefonie

Op 29 september contract afgesloten € 11, per maand Zie bovenstaande gegevens.
Op 12-10 rekening ontvangen van € 96,37
Op 15-11 rekening ontvangen van € 66,56
Zogenaamd internetten “buiten de bundel”, dat zal best waar zijn. Ik had gelijk een internet plafond ingesteld, RA RA RA
Ik vind dat ik bestolen ben. Indien wij niet tot een vergelijk kunnen komen ga ik een klacht indienen bij het TV programma Kassa

Indien ik niet meer hoef te betalen dan € 22.

1 week geleden - Ik heb een email gestuurd naar Youfone over deze klacht.

1 week geleden - Deze klacht is zojuist door Youfone in behandeling genomen

6 dagen geleden - We hebben bericht ontvangen dat Youfone een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Youfone

Heeft op 01 december 2016 om 15:20 geantwoord

Heeft op 01 december 2016 om 17:59 geantwoord

Ik ben van mening indien een persoon een contract aangaat waarin wordt afgesproken dat de kosten €11 , per maand zijn. Deze persoon niet geconfronteerd mag worden met rekeningen die extreem hoger zijn dan het afgesproken bedrag we spreken over een bedrag van € 130. M.I. moet de perssoon hierover geinformeerd worden en anders de service geweigerd worden.

Bericht van Youfone

5 dagen geleden - Beste meneer Maessen, Bedankt voor je reactie. Je sluit het abonnement inderdaad af voor een bepaald bedrag. Dit is het bedrag wat je betaald voor je bundels. Verbruik buiten de bundel kan echter natuurlijk plaatsvinden, dat is wat nu ook gebeurd is. Er is data verbruikt buiten de bundel en hiervoor zijn verbruikskosten in rekening gebracht. Wij bieden de mogelijkheid om je hierover te informeren d.m.v. berichten (dus naast dat het sowieso zichtbaar is in My Youfone en de Youfone app), echter heb je hier geen gebruik van gemaakt en het dataplafond niet geactiveerd. Als je alsnog akkoord gaat met mijn voorstel, ontvang ik graag een reactie op mijn mail. Met vriendelijke groet, Loes

Alle klachten die gemeld zijn door Maessen WCM