Mijn Klacht:
Onlangs een veel te hoge rekening ontvangen. Normaal betaal ik 60 euro, en afgelopen maand was dit ineens 155. Ik zit thuis, op school, bij vrienden en familie op de wifi en ben afgelopen niet mijn telefoon anders gaan gebruiken! Hoe kan dit. Mij zijn ze kwijt als klant. Zodra het abonnement is afgelopen stap ik op!!
Gewenste Oplossing:
Als mijn rekening tussen de 60 en 70 euro zit, kan ik dat nog begrijpen, maar 155 Euro.!

